Dröm

I natt drömde jag en riktigt bisarr dröm men jag tyckte samtidigt om den. Jag hade träffat en riktigt snygg kille och vi blev tillsammans. Han hade mörkt hår och påminde lite om Antonio Banderas och Johnny depp fast snyggare. Han gjorde allt för mig och jag gjorde allt för honom. Man riktigt kunde känna hur mycket han älskade mig. Men en dag kommer han i luven med sin far och sin bror som inte är några änglar precis utan de är några slags maffiabossar och de kommer för att mörda min underbara älskare. Jag blir helt förstörd och i all förvirring hamnar jag i säng med hans bror som också var supersnygg... I drömmen... Allting går fort och det visar sig att min kille inte alls är död och vi gör allt för att gömma oss. Jag berättar det som hände med hans bror och han förlåter mig men hans far och hans bror får tag på han men den här gången får han 2 timmar kvar att leva och han bestämmer att han vill älska med mig det sista han gör. Så vi kryper ner i sängen medans hans far och bror tittar på och frågar mig när de ska skjuta? Jag svarar att de kommer att märka. Väl i sängel börjar jag hyperventilera och min älskade frågar vad som är fel? Jag kryper in under täcket och piper "Jag har ju inte gjort någonting" han håller om mig och säger jag vet. Hans far och bror reser på sig och går... De låter oss leva.

I got laid in my dream ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brev is coming after the weekend =)

2007-01-19 @ 13:52:22
Postat av: sofie

i miss you!!!


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback