Morgondagen

Kommer bli kanon att träffa Sandra igen.
På dagen blir det slappt som vanligt. Handla in lite saker på ica för mina enstaka kronor på kontot.
Hi hi hiii vad är det här? Situation Magnusson? Fan vad man släpat efter i television världen.
Förut kunde man allt. Minns när jag bodde ute i Alsike då man levde för tvn:n eftersom det inte fanns mycket annat att göra. Självklart var det bonntv också. Sen hade man en egen antenn där bak som man var tvungen att vrida sjuttioelva varv på varje gång man böt kanal för att få en fiiin bild.
Då kunde man få riktiga utbrott. Men dit jag vill komma till är att då fanns det inte ett endaste program som slank förbi mina hökögon. Fast då var det bara tre kanaler att hålla reda på och jag hade inget liv...
 Vem orkar bry sig om vad som går på tv hela tiden? Man har väl annat för sig. Som nu i helgen. Ska försöka plugga matte och kolla igenom lite till högskoleprovet. Nu har jag ett liv. Så det så.
Ha ha haaa! Fan han är ju sjuk i skann!
Ja jaa... Jag har ett liv. Dagens point.


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback