The autumn

Snart kommer våran nya ugn!
Om man ska lita på dessa
Knivstabostäder...
Jag är just nu nyvaken och allmänt
äcklig så Kim får ta hand om denna
påplingelse.

Sen bär det av in till skolan.
Naturkunskap! Prat om droger i dag.
Prov på Måndag.
Mitt första prov sen... Oj oj oj!
Många år sen ^^
Börjar bli gammal & gaggig!

Ska komma ett roligt packet till mig i dag.
Hi hiii! Vad kan det vara?!

Sista gången hos kuratorn i går eftersom hon slutar
men jag får troligtvis chansen att välja mellan två andra
nya som jag förhoppningsvis får träffa nästa vecka.

Undrar om man redan kan börja
använda sina höststövlar?

And you thought that I was joking
when I said you were a moron
When I said it I was smiling,
so you thought that I was joking


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback