Jag ger svaren och ni ställer frågorna [2]

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Chemicals as poisons"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min väska.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Prison break igår.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
18.19.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lillebrors musik.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Cirkus 2 timmar sen och lämnade av en kompis på tåget.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Hade näsan i en bok och försökte "plugga".
8. Vad har du på dig?
Stora jeans, en blå blus och en svart tröja över.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Minns inte, sov för lite.
10. När skrattade du senast?
Kanske några timmar sen åt ett klipp på datorn.
11. Var är dina föräldrar födda?
Sverige, i Uppsala skulle jag tro
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Jag såg en massa konstiga frisyrer när jag följde med Sofie till frisören idag.
13. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej, men småstjärnorna.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Ja det var väl idag, My super ex girlfriend.
15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hmm... Jag vill ha kort hår och små tuttar.

Tar en liten paus i "pluggandet", började bli lite vimmelkantig.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback