Har mer eller mindre fastnat


Jo visst är det sant! Jag har fastnat helt och hållet här på bloggen, jag längtar tills jag får skriva något. Jag längtar för mycket så att det aldrig blir något nytt och spännande att skriva om. Ungefär som mitt förhållande var... Det vart för mycket tror jag, utan att veta det gick man varandra på nerverna. I början då vi inte hade den tiden jag ville ha kom under sommaren istället och nu brast det. Man har blivit som en nagel på den andres tå, man sitter alltid där och växer... Visst klipper man nageln men den växer ju alltid ut igen så man måste klippa och klippa.. Vart vill jag komma? Jämför mitt förhållande med en tånagel. Ha ha haa! Jaaa...
Som sagt inget nytt att skriva. Jo, gav katterna maskmedel idag igen och det var mycket farligare idag för idag visste de vad som skulle hända och hade nog laddat för den stunden för man fick verkligen kämpa med att hålla undan tassarna så man inte fick en snyting. Men jag förstår att de inte är glada över att få det där medlet i munnen, luktar verkligen piss!


Ja, imorgon är det tvättdag 11-15. Ibland kan det faktiskt vara kul att tvätta, om man har låtit samla på sig smutskläder under 2 veckor så känns det nästan som att man har varit ute och shoppat en massa nya plagg och de luktar gott också!

Nu ska jag faktiskt ta mig en öl, poppa lite popcorn och kolla lite härlig anime tror det får bli Tsubasa chronicle eller fruits basket. Mycket bra mycket bra!






Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback