Nu är det bara värmen vi väntar på!


Stressen som har pågått i flera veckor har börjat lägga sig och man känner tröttheten i kroppen.
Man känner sig trött och helt fördig i både kropp och skann men ändå är det en del grejer kvar att stå i.
Först och främst hitta ett jobb, vad som helst. Lära sig staden, utforska.
Skönt att allt är på plats i hemmet iaf.

Imorgon får vi förhoppningsvis en dörr och får veta vars förrådet är. Sen ska jag väl gnälla lite på städning och besiktning då jag inte tycker det är riktigt godkänt, men o andra sidan är jag ju en surgris på sånt.
Betalar man för något så vill man vara nöjd och det ska vara rätt.

Lägenheten är stor och lite tom med lite skumma färger men det går väl att leva med om det skulle vara så, ha haa!
Katterna har varit ute två kvällar i koppel och nationaldagen till ära så ska de få testa på det fria livet ikväll, Tina är nog mest sugen!

Ska väcka min fiiina man med en eller två pussar nu! Som sagt så är vi helt slut ;)


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback