Vad finns det i mappen "Snigel"?

Helgen som varit har nog varit den mest
lugna, avslappnade och mysigaste på länge, trots förkylning.
Okej, fredagen kunde varit lite mer händelserik... Fast... Nä.
Lördagen och söndagen spenderades hos den underbara familjen på andra sidan gatan.
Som jag har saknat min Jenny!
Varför blir det så när man flyttar närmare en vän
att man spenderar mindre tid tillsammans än innan?
Tror man blir lite för bekväm. Borde inte vara så.
All min tid bara flyger förbi utan att jag hinner med.
Vi bara var och det var så fruktansvärt harmoniskt.
Mös i soffan, lagade mat, goffade, kollade på fotboll i höstvädret, virkade, pratade, pratade och gnällde.
Älskar att vi kan gnälla ihop! Ha ha haa, alla är idioter förutom vi!
Kan inte minnas när vi gjorde det senast utan en massa förbehåll.

Elliot plutten är bara så jävlarns söt!
Är dock fortfarande lite rädd för honom, eller snarare rädd för att bryta nacken på honom.
När han blir lite starkare i muskulaturen ska jag nog försöka bli kvitt min bebisrädsla och jonglera runt med han.
Jenny & Micke är så himla fina med honom.
Jag har fortfarande inte kopplat att ni är föräldrar.
Så himla duktiga och växer i sina roller.
Kan inte hjälpa att bli lite avundsjuk på vad de har...
Får helt enkelt utnyttja dem så mycket det går tills det är min tur.



Dans på Hyllan



Födelsedagskalas hos Ida



Kräftskiva





Sommarpromenad till badet



Tills Micke har sorterat klart bilderna på Elliot och lagt dem i en mapp som heter Elliot så får vi hålla oss tillgodo med dessa.

Så otroligt starka och modiga! ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Gos! <3 <3

2010-09-08 @ 20:36:22

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback