Tårarna

När man känner vemodet slå till så rycker man tag i sin partner in crime Niclas.
Precis vad jag gjorde igår.
Vi skriker i bilen.
Klagar på vädret.
Hatar alla.
Tar en alldeles för lång lunch.
Spyr galla på den vidriga planet vi bor på och människorna som gör den ännu mer vidrig.
Sedan.

Sedan skrattar vi. Jag kan inte med den karln. Skulle jag umgås med han dagligen skulle jag inte behöva oroa mig över min svällande mage och förtvinade muskler. Jag garvar så jävla hårt med/åt honom. Tårarna rinner, svetten lackar och nog fan kissar jag på mig lite i skrattplågorna. Vi är helt flippade tillsammans och jag gillart!
Sedan.

Sedan sitter vi vid vattnet och lyssnar till ingentinget (Bilar på avstånd, flygplan...) och Jakob Hellman.
Han och jag ska fiska. Eller han kommer fiska och jag kommer fota. Grilla kycklingkorv och bli attackerade av fladdermöss. Innan hösten hinner bli till kall och blöt vinter. Ibland har man bra jävla tur i sitt sökande av fina vänner! Jag har dig att tacka för så mycket!



En spontan trip ner till Götet en dag i Juni



Pepp i Länna



Blåbärsplockning och pajbakning



Denna kväll gick vi från easy till medium!


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback