Jag är inte korkad. Bara ibland. På låtsas. För att slippa.

"Om du har lust att bara prata så är det bara att höra av dig.
Är sådan brist på människor som verkligen tänker i min omgivning"

Är det inte så överallt? Som robotar.
Alla vill passa in. Vara bäst. Inte sticka ut. Inte bli den som blir ensam kvar.

Jag är alldeles för medveten. Alldeles för medveten om omgivningen, personerna, spelet, känslorna och stämningen för att kunna, nej ändra det till orka, orka anpassa mig. Det skulle bara bli falskt. Skulle känna mig extremt fånig vilket jag också gjort många gånger då jag lallar med i allas charader, mest bara för att slippa vara den skumma människan som inte tänker och tycker som alla andra (bitterfittan) och bara för det behöva förklara varför jag tycker som jag gör för du skiter i det ändå. Jo. För alla är vi egoister. Sant!

Känner att jag kan rabbla på hur mycket som helst om hur skevt allt är... Men ska sanningen fram så orkar jag inte. Jag har för ont i min arma kropp.
Behöver knåd och kramar.


The world is burning up!
What can I do about it?
Turn my tv off, so I don't think about it

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback