Bjerka dag 1

Inläggen kommer numera vara utformade som en dagbok.
Mest för att hålla en del nära och kära uppdaterade ^^

Anlände i morse runt 05.45 snåret efter att ha tampas om benplats med den sovande tjejen bredvid mig på tåget, vaknade av att hon snodde all plats och verkligen pressade ut mina ben i gången, haha jag lacka och pressa tillbaka utan att ha någon som helst koll på vad jag gjorde eftersom jag hade hela mig under en fleecefilt.
Möttes upp av en nyvaken Amelie och for till boendet som bara låg några meter från stationen. Ytan vi bor på är inte alls stor men det kan bli mysigt. Bilder kommer så fort jag orkar hiva upp kameran.
Resten av dagen spenderades på en camping där Blair och Campbell (stavning?) bor i en stuga. Två karlar från Nya zeeland som satte min ringrostiga engelska på prov haha. Dem jobbar också där jag kommer jobba.

Känns inte alls som lördag kan jag ju säga. Har druckit dyra öl, kollat film och ätit gott, samt en del cigaretter på det för att stilla den nervositet inför i morgon (i dag) då jag skall skolas in på jobbet. Gaaaaaalet!
Detta innebär: Tampas med norska och olika dialekter på engelska, kanske tampas med en massa får, försöka att känna sig sexig i jobbkläderna och hålla fingrarna borta från klippmaskinen med svingande blad.

Så skriver jag inget här på ett tag så beror det på att jag bara har stumpar kvar på händerna.

Inga kvällar med familjen Methander/Jansson på ett tag... Vemod!

Ja. Jag tampas med min hemlängtan... Redan... Det är bara för att det finns så mycket bra människor söderut... Och västerut...

 


Kommentarer
Postat av: sandri sandra trallalla

nu tar du och skärper dej!hemlängtan,fnyyyys!! till vaddå???om jag får undra?btw,så åker jag till bergen i början på december för att sälja dagspass till snoriga överklass norskar i julklapp,allt löser sej eller???ingen a-kassa i år,faaan å!

2010-10-24 @ 19:57:26

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback