Vi får se om jag är frisk när jag kommer hem

Mitt hjärta bara dundrar i kroppen och det är ett förbannat virrvarr i hjärnan.
I morgon vid den här tiden sitter jag i Östersund och väntar på ett tåg som ska ta mig till Trondheim...
I dag ska förnödenheter packas ner i en väska som ska vara mitt liv i en månad.
8.38 i morgon börjar en 21h lång tågresa. Första stoppet Östersund och därifrån till Trondheim för att sedan anlända hos Amelie 5.45 på lördagsmorgonen. På söndag blir det jobbvisning så jag kan köra igång på måndag.
Känner att detta inte kommer bli någon semester fast det var aldrig det som var tanken heller.
Jobba och slita är tanken att jag ska göra i 4 veckor. Vad mer finns det att göra i nordnorge liksom?
Jag har aldrig varit så långt norrut som jag nu kommer vara. Uh, jag kan inte fatta att jag gör det här! Känns helt overkligt alltihopa och som den sentimentala trygghetssökande tönt jag är så kommer jag säkert få hemlängtan efter bara en dag. Kommer sakna en hel drös med människor och katter! Ha ha ha ja jag vet att det bara handlar om en månad men vad fan, detta är nytt för mig så cut me some slack.
Tackar alla älskade vänner för allt stöd, ni är bäst helt enkelt! Icke att förglömma min kära bror som frivilligt ställer upp som Lännabo! I kväll blir det nog panikattack gånger 7000 så blir nog inga fler inlägg innan avgång men jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott det går. Tjing tjong!


Hoppas att allt finns kvar när jag kommer hem. Jag kommer på stört om det behövs!

Kommentarer
Postat av: David

Lycka till! Kommer att gå skitbra och du och Ampelie kommer att ha så skoj så att du kommer vara hemma igen innan du hunnit sakna det;)

2010-10-21 @ 17:23:56

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback