Själadödande

När jag är arg/frustrerad/åthelvetesur så brukar jag försöka lägga ilskan på något konkret.
Så som att slå på saker t.ex. eller skrika bort min röst i skogen.
Eller som i dag, sätta på en riktigt jävla kass låt som går en på nerverna och bara flippa.
Efter att ha utfört något av ovanstående så brukar det kännas bättre och man somnar gott av utmattning.

Låten jag valde dagen till ära blev
Denna.
Rihanna.
Finns det något värre? Världens gnälligaste röst. Det hon alltid sjunger om är hur hon vill bli älskad (läs knullad hårt i röven)
Sjunger med med gäll röst: Want you to make me feel like I'm the only girl in the world Like I'm the only one that you'll ever love Like I'm the only one who knows your heart Only girl in the world...

Gaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan vad jag är i behov av en redig jävla fylla och förbannat mycket dans!
Och en massa annat!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är på,välj tid och dag dock innan den 10 november..

2010-10-11 @ 18:52:57
Postat av: Alexandra

Vad händer den 10e? Har du samma nr lr?


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback