Ge mig åtminstone musik



Denna låt bär på mycket. Första gången jag hörde den blev jag frälst.
Vill minnas att året var 2003, det var i vilket fall som helst en utav de mest jobbiga perioderna under mitt liv.
Vi bodde i Märsta och allt vad familjeliv hette var helt raserat och riktigt plågsamt. Mina värsta minnen kommer ifrån just denna helvetes stad.
Hur som haver.

Jag somnade i vanlig ordning med tvn på den kvällen och fick då vakna upp till dessa melodier.
Så jävla glad minns jag att jag blev. Nyvaken skrev  jag upp vem det var och vad låten hette och slet tag i någon som kunde ladda ner den till mig eftersom vi saknade internet. Så från och med 2003 så har den funnits med på de flesta playlists, drivit min lillebror till vansinne men alltid lyckats göra mig så fruktansvärt glad. Tänk vad man kan minnas om vissa låtar och vilka känslor man kan få av något som oftast bara varar 3-4 minuter...

Åååååååååhhhåååååå den är ju så jävlarns braaaa!

Ja..? Har jag sagt det?? Jag Älskar musik!

Kommentarer
Postat av: David

Tack Alex, hade sjukt mycket jobb ikväll men efter detta inlägg som jag läste för ett gäng timmar sedan så har nu Mayer (via Spotify) hjälp mig genom kvällen och jag lägger mig med ett leende på läpparna:) Kram!

2010-10-14 @ 01:21:38
Postat av: Alexandra

Ååh! Varsågod! Glad att kunna sprida lite Mayer åt folket :) Ha det bäst i helgen


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback