Tusen tack!


Jag är på helt fel plats just nu känner jag.
Vad ska jag göra nu?
Den här månaden i Norge öppnade upp så mycket för mig.
Ska försöka mig på att ta de där stora kliven som jag hela tiden backat för.
Medans jag var borta kändes det som att allt snurrade på så otroligt fort medans väl hemma så stod tiden still.
Jag har tappat intresset helt för en del och det gör mig så less men samtidigt så öppnar det upp för en massa annat.
Kommer se tillbaka på den här månaden med ett stort brett leende på läpparna för jag förlorade ingenting, för jag hade ingenting, utan jag vann bara en jävla massa på det, vänner, erfarenhet och en längtan efter något som gynnar mig!

Är fortfarande jag.
Bara med lite mer kärlek att ge och ett lite bredare sinne.
Modigare!



Kommentarer
Postat av: Knutelizabeth

Wonderful site. Please continue this great public service.


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback