Om & om & om

Varför har man inte tecknad film hemma när man som mest behöver det?
Är fortfarande sjuk som ett jävla orpon... 9 dagar utan energi, luktsinne, smak och livslust.
9 dagar av hostande, snörvlande, huvudvärk, halsont och ont i varenda nerv i kroppen.
Jag tror jag förbrukat ett helt paket ibumetin i Norge och är nu inne på ett halvt Iprenpaket sen jag kom hem.
Varför blir jag inte frisk?

Ska försöka gaska upp mig tills i morgon och helgen så jag inte missar den sista tiden med min kära bästaste vän innan hon försvinner i 8 månader. 8 månader! Hur i helvete tänkte hon där?

Har iaf fått sällskap i dag eller jag besökte snarare dem, Jenny & söta Elliot.
Han blir ju bara sötare och sötare ju mer tiden går. Nam nam!


Åh. Längtar tillbaka några veckor. Är fortfarande i Norge mode och väntar på vad min nästa replik på engelska ska bli men nä... Nu snackar vi svenska.
Nej jag ska fan lösa detta!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback