Bjerka dag 25

Och som jag trodde så blev jag självklart sjuk...
Hela måndagen låg jag fullt påklädd med sockar och tjocktröja under två täcken och frös samtidigt som jag svettades floder. Har nog tappat några kilon i bara svett.
I dag mår jag lite bättre, jag kan gå till toaletten utan att vingla in i väggar men har fortfarande en svullen, jävligt öm hals.
Så jävlarns typiskt att bli sjuk sista dagarna. Jag vill ju ha pengar och roligt sällskap,
inte vara en infekterad snorbobba som dödar alla i min närhet.
Men. Biter ihop. Pallrar mig iväg till jobb i morgon.
Håll tummarna att jag inte dör eller hamnar i koma!

Kommentarer
Postat av: Valery8567

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback