Bjerka dag 23

Oj oj oj! Jag vet inte vars jag ska börja.
Helgen har varit kanonkul.
Bowling på Torsdagen med Kiwisarna med oanade vändningar, tidig sänggång dock.
Fredagen for vi in mot centrum för att inhandla lite fint att klä upp sig med inför saufesten senare på kvällen.
Slutade i en vit skjorta och högklackade skor, HÖGKLACKAT! Ja, skjortan var väl inte oväntat men skorna... Pffft!
Tur att när vi ragglar hem så har jag en karl i ena handen och en annan i den andra.
Ja. Själva middagen har jag inte så mycket minne av, åt en tallrik sedan var det ett fyllt vinglas i handen resten av aftonen.
Behöver kanske inte säga att lördagen spenderades framför x antal filmer, såg The notebook för första gången, förstår inte vad allt stohej är om. De andra tjejerna grät en skvätt... Men nä!
Kom hem i dag och börjar nu känna mig sjuk, typiskt.
Bara 4 arbetsdagar kvar nu, bara kämpa sig igenom!

Dåligt skrivet, jag vet.
Men vi hörs snart IRL kära vänner ♥

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback