Bite me!

Gav mig ut på en shoppingrunda på stan i dag för att muntra upp min skabbiga garderob och min bistra uppsyn, lyckades sådär faktiskt trots att jag fick med mig x antal överdelar med mig hem.
Det funkar för andra så varför funkar det inte på mig?
Funderar seriöst på att köpa en drös med lotter med tanke på uttrycket "Otur i kärlek..."
Vem vet kanske vinner någon miljon så jag kan skaffa mig ett kärleksliv.

Känns som att jag går och väntar på att jorden ska gå under, lite så är det faktiskt.
Jag kommer sakna Amelie så galet mycket, jag borde vara van vid att hon alltid är någon annanstans i världen men icke...

Nej, snart vänder det... Hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite så känner jag om att du ska dra också ;(

/Penisen

2010-11-25 @ 23:18:33
Postat av: Alexandra

:( Vi väntar och ser vad som händer i mitt just nu så kaotiska liv! Love u!

Postat av: Anonym

Love you to hone! Tänker mycket på det hemska förrådet som kommer få bosätta sig i vårat sovrum om du drar också :P haha. Kuuul!

Vi tar in din cykel idag tror jag, för vi ska dit en snabbis o hämta julgrejer o så, så du inte tror den blivit stulen!

2010-11-26 @ 13:08:07

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback