Nytt & gammalt

Är helt ofokuserad och känner hela tin att det är något som måste göras
men så är inte fallet jag har det ganska lugnt just nu.
Mest hjärnan som går på högvarv så tänkte göra något åt det i kväll genom att kolla in en serie på 5 avsnitt som lillebror tipsat om.

Nytt:
-Fina Amelie kommer till Uppsala
-Jag är numera officiellt en MORNING BITCH!
-Tjejmiddag "oldschool" på lördag
-Spånar vidare på datorköp
-Hade en fin födelsedag med frukost på sängen och en megabra present från en massa fina människor som jag har turen att ha i mitt liv. Blommor. Lunch i staden med mormor och morfar. Fick äran att välja middag från valfritt ställe, blev lilla asien och blev riktigt besviken tråkigt nog.

Gammalt:
-Ont i hjärtat




Vad hände? PANG! Och jag fick en del nya läsare?

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback