Fool me once shame on you fool me twice shame on you again

En lögn skulle förstöra mig.

Efter att ha levt 19 år bland missbruk, lögner, smussel och lovord som hela tiden blivit brutna så har man lärt sig att se tecknen, att se små saker som inte många andra ser. Jag är ingen smygdetektiv. Jag är bara väldigt vaksam och har aldrig gjort mig av med den vanan. Jag har aldrig fått chansen. Jag önskar att jag slapp märka saker. Veta saker. Fast allra mest skulle jag bara vilja möta en totalt genomärlig person, någon som inte ljuger för mig, säger som det är även fast det kan såra för stunden så är det tusen gånger bättre än att krossa tilliten till den man Älskar. Har man gjort det en gång kan man göra det tio gånger mer. Tillit är något man gör sig förtjänt av. Det man lovar håller man.
Är så trött på att jämt få mina farhågor besannade inte konstigt man är som man är när man aldrig kan tro på vad någon säger. Ingen som håller fast vid vad de lovar.
Efter 24 år av svek och lögner tycker jag att jag förtjänar någon som vill mig väl utan en massa lögner.

Kommentarer
Postat av: Dog Fashion

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback