Fences

Vem fan kunde tro att lilla jag skulle börja träna, ge upp snuset och äta sundare (eller iaf ge upp godis på vardagar)?
Det är nu någon ska träda fram och skrika EPIC!
Men vet ni vad det bästa är!? Jag gör allt för MIN skull.

Jag mår faktiskt bättre än på länge tro det eller ej.
Jag börjar vänja mig och börjar se möjligheter istället för en massa drömmar som gått i kras.
Jag har börjat se olika framtidsvisioner som enbart handlar om mig! Absolut ingen annan finns med.
Tänk att få tänka på sig själv. När gjorde jag det sist?
Mamma lämnade mig med den största resväskan och i dag slänger jag den väskan i fyrisån.
Jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag! Underbara jag!

I dag är en bra dag så jag giver er min fina
playlist i spotify


"I tried to be chill but you're so hot that I melted"



Kommentarer
Postat av: Jenny

BRA!! Du förtjänar att du tar mest hand om dig själv!


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback