Tvättstuga om 5

Kan berätta för er att jag redan nu vet 4 tillfällen som jag kommer gråta en skvätt den närmsta månaden.

1. Ett sms eller samtal (hoppas på samtal) som talar om att bebisen är utklämd och frisk
2. Första gången jag får hålla och se bebis
3. Första blöjbytet på bebis Ha ha ha neeeeeje!
3. Den 20e augusti då jag måste säga farväl till Ola Selmén. Var så nära att pinka i brallan i dag pga honom!
4. Den 23e augusti när jag får höra Morgonpasset igen, originaltrion is back! Nej jag är inte alls P3 skadad.
Men bara för att ni ska förstå varför jag känner som jag gör så ska ni få ta del av ett favoritcitat av ingen mindre än Kodjo Akolor där han reflekterar över något som Hanna sa:
"Det här är den delen av programmet som jag brukar kalla Hannas variga fitta"
Låste in mig i städskrubben i säkert en kvart.



Mina främsta idoler Hanna hellquist & Jonatan Unge
som får verbalknulla mig när som


Kommentarer
Postat av: Jennypeeeniis

Har missat många inlägg! Men sist jag var in så hade det ju inte hänt nåt på flera månader typ ;P



Skitfint att du kommer gråta över lille beebiis! =)

Längtar också tills den dagen. (Dock inte att klämma fram den! Men fan vad bäst jag kommer va! Fatta vilken styrka att klämma fram en hel unge! Gaalet!)

Imorn är det myyys!!

2010-07-30 @ 13:58:53

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback