21 av 20 eller 30?


Då kör vi vidare med listan över odödliga låtar i Alex's mening.
O ja, jag kan inte sova denna natt heller.

15.
U2 - Sunday bloody sunday
Finns ett gäng U2 låtar som hänger med men denna
som får mig glad, ja, trots sångens mening...

16.Queen/Bowie - Under pressure
Ingen vidare förklaring varför tycker jag inte behövs! ^^

17.The shins - Caring is creepy & New slang
Här kunde jag inte välja tyvärr, båda låtarna ger mig gåshud!

18.The killers - Smile like you mean it
Också från The O.C. Åh, detta ger mig minnen!
Fan vad musik är underbart!

19.Of montreal - Heimdalsgate like a promethean curse
Ha ha ja fråga mig inte men jag Älskar den, från första gången jag hörde den.
Har fått en teckning av dem!

20.Fleetwood mac - Everywhere
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

21.M.I.A - Sunshower
Japp, när jag såg den på kanske Mtv eller Ztv så var jag fast!
Älskar trummorna!

Tror vi betar av där! ^^
Då försöker vi med sömnen igen.


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback