I wish I wouldn't have these thoughts all the time

En lördag med vemod.
Hur mycket man än grunnar på saker så finner man aldrig svar. Inte jag iallafall.
Vad gör jag för fel? Ni som vet vad ni vill. Hur gör ni? Hur vet ni vad ni vill? Tvivlar ni aldrig?
Jag vet bara vad jag inte vill. Det är allt jag har att gå på. Jag vill inte...
Så. Vad är det jag vill? Är det bara att vända på det? Om jag inte vill det så kanske det betyder att jag vill det motsatta? Eller? När ska jag sluta vela? När ska jag bara köra? Jag har en bild hur allt kommer se ut om 5 år men om det ska bli verklighet så måste jag starta snart. Måste göra de val som jag hela tiden skjuter fram. Sluta leva med fötterna 7 meter ovanför marken. Börjar tröttna på mig själv. Bara gör det! Vad är det värsta som kan hända?
Packa en kappsäck och bara go for it. Men men men...
Allt hade varit så mycket enklare om inte allt hade vänts på en microsekund.
Nej nu tar jag klivet! Om allt skulle rämna... Och? Saker har rämnat x antal gånger förr och jag står fortfarande upp. Lite småsårig men nämn en människa utan ärr.


What did you learn today?
I learned nothin
What did you do today?
I did nothin
What did you learn at school?
I didn't go
Why didn't you go to school?
I don't know

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback