Barnsäkert

På tisdag blir jag en ensam flicka i 4 dagar.
Var länge sedan jag och Peter var ifrån varandra så länge.
Men jag måste erkänna att det ska bli lite spännande
att få rå om sig själv lite.

I dag var jag en snabbis till Sala för att hälsa på min kära kusin
och hennes dotter som är... mellan 3-4 veckor gammal.
Har aldrig sett en så liten knodd förut, var livrädd för att bära henne.
Måste stödja nacken annars knäcks den typ och hon dör.
Gick ialla fall bra, hon överlevde, fick henne att rapa ^^
Inte nog med det så var andra kusinen med med sina 4 barn
varav en är 10 månader, så på mindre än en vecka har jag träffat
flera småglin än jag gjort i hela mitt liv.
Tråkigt att man inte blivit bortskämd på den fronten, haft riktigt små syskon och så i sin närhet,
skulle vara lite kul att ha lite erfarenhet. Jag menar, skaffar jag en unge nu så känns det
som att jag måste läsa ut varenda handbok i hur och vad man gör med små bebisar.
Ungefär som att plugga på teoriprovet. Fast man får vänta liiite längre på resultatet ^^
Skulle vilja ha en färdigodlad 1 åring. 1 år och uppåt klarar jag galant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. kul att du gillar mitt nya hår, det gör jag med :) haha. sjukt skönt att slippa allt plattångande. nä har den lille försvunnit? inte bra, du får gå på jakt och leta upp honom. livet leker för mig, studierna går bra även om det är konstant fullt upp, lägenheten är underbar, liten men mkt trevlig. jag gillar allt just nu. haha. hur har du det? japanska? fyfan. gör du nåt mer på sidan om? peter? tell me everything! kram kram

2009-03-16 @ 12:16:29
Postat av: Hanna

det kommer naturligt! :) jag hade aldrig bytt en blöja eller ens hållt ett så litet barn.



kram hanna


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback