Do you want to play Grand Theft Auto? It’s pretty cool. You can like, steal cars and … Not that that’s cool. Or uncool. I don’t know …

När man är sjuk finns det oftast väldigt lite att göra,
speciellt när man är ensam.
Men jag tog tag i saken och nu ljudar denna serie i rutan igen.



Finns ingen bättre serie!
Ska baka mig en kladdkaka och glo lite.


Ryan: What did you do to your eye?
Seth: It's just a little bit blurry. Summer poked me in it with her big toe.
Ryan: What, why?
Seth: I don't know man, it was an accident, there were limbs everywhere, I'm lucky I can still see.

Kommentarer
Postat av: Tiss

Haha, skrev du "0.o" för att jag rökte lite, eller för att jag snavade i trappen eller för mina myror? :P

Postat av: Tiss

Jag har proppat igen med plastfolie :P funkade bra, men ska köpa sån silikon o täta med så de inte kommer in. O spraya på dom hjälpte också ^^

2009-07-29 @ 15:39:49
URL: http://lutzia.blogg.se/
Postat av: Hanna N

Hej tjejen! Gillar du att läsa om inredning, fest, shopping, nöjen, mat.. Så är min blogg perfekt för dig! Besök den och skriv gärna en rad om vad du tycker om den! Kram Kram

2009-07-29 @ 16:18:10
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha I LOVE SETH!!! Saknar honom asmycke när inte serien går längre ;'(

Stackars lilla flicka som är sjuker! Krya på dä! =)

2009-07-29 @ 18:23:17
Postat av: Alexandra

Ja jag vet! Du får komma hit i helgen så får vi kolla på en massa oc! Jag är fast igen!

2009-07-29 @ 23:14:13
URL: http://axls.blogg.se/

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback