Ring så spelar vi

Min telefon har ringt och pipit idag.

Kl. 8.05 "Grattis på namnsdagen.Kram" /Mormor o Morfar

Kl. 8.19 "-Hej jag ringer från ...förskola skulle du kunna tänka dig att jobba idag?"
               "-Nej, tyvärr...."

Kl. 9.26 "Hej. PIPs telefonnummer" /Mormor

Kl. 10.09 "Hej gumman! Vill du gå på stan med mig idag?" /Jessica

Kl. 10.51 "Tack så mycket" /Mormor

Kl. 10.57 "Oki, grattis på namnsdagen iaf! Puss" /Jessica

Kl. 13:27 "-Aahh grattis på namnsdagen!" /Pappa
                 "-Tack!"       (Nerkortad)

Kl. 14.07 "-Hallå! Fan vad du var svår att få tag på!? Har flickan kommit?!"
                 "-Neeeeeeeeej!" /Sanna     (väldigt mkt nerkortad)

Kl. 15.15 "MMS: En bild på en hund i knallrosa camouflageväst" /Sanna

Kl. 16.24 "-Hej mitt namn är Elin och jag ringer från 3"
                 "-Ja?"
                 "-Du har blivit utvald... unikt erbjudande... vad tycker du om det?"
                 "-Låter inte så lockande just nu....  *PIP PIP i luren* 
                 "-Varför inte det?!"
                 "-Du det ringer på andra linjen här...."
Elin snoppar av "-Nej nej, inte intresserad, vad bra. Tack å hej.KLICK"
Andra linjen: "-Vill du ha något från ICA?" /Peter

Kl.18.27 *DOLT NR RINGER*
Jag som trodde att det var söta Jenny som ringde eftersom hon är den enda jag känner med dolt nr.
Jag svarade som i Teliareklamen:     
                 "-Haaaaaaaaaallå!" lite ninja inspirerad.
                 "-Hej Alexandra, förlåt att jag ringer såhär på kvällskvisten...
                    gratis tidning... 3 månader?"
                 "-Ja men absolut!"  *Pinsamt pinsamt pinsamt*
Ingen aning vilken tidning som kommer dimpa ner i mitt brevinkast kommande 3 månader.

Kommentarer
Postat av: sandra

asgarvar,grattis på namnsdagen;)

2009-02-17 @ 22:20:55
Postat av: Jenny

Hahahaaa!! Sorry att det inte var jag darling, men har tänkt ringa flertalet ggr. Men icke blitt av än. Men snaaart ;) Moaha!

Saknar deej!

2009-02-18 @ 17:56:15
Postat av: Kim

Ha ha!

2009-03-06 @ 13:06:05

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback