Urmysigt

Gårdagen var supermysig.
Var en sväng på stan med Jenny
och jag fick uppleva lite bokrea,
köpte 4 böcker varav två som jag spanat
in (En berättelse om kärlek och mörker &
Jag vill ha en egen måne: en bok om Ted Gärdestad)
och två som verkade bra (Hål i huvudet & Molnfri bombnatt).
Alla böcker gick på summan 284 kr.
Sen fick jag äntligen köpa mina tesilar så nu kan jag
dricka "riktigt" te. Glad!

Jenny följde med hem och vi lagade mat tillsammans.
Riktigt goda köttfärsbiffar må jag säga!
Melodifestivalen nästa, men det kändes som att
man bara satt och väntade på Björn Gustafsson ^^
Men det var väl helt ok låtar som gick vidare. Tuttfior!
Efter det så kollade vi massa roliga klipp med Björn och
Johan Glans! Skitkul.
Sen tog mina batterier slut och jag ville bara soooova.
Och det fick jag... Sen ^^

Har så satans ont i magen i dag...
Vet inte vad det kan vara.
Kanske för att det snöar...


Nu ska jag dricka lite te!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback