Pappa 44

Grattis pappa på födelsedagen!

Så mycket tid men så lite att göra...
Ändå har jag int skrivit något här på ett
tag. Dels beror det på att vissa dagar
kommer jag inte in och andra dagar knäpper
jag knappt på datorn...
Så, vad är nytt?!
•Längtar som fan tills vi flyttar (1 månad)
•Ska se FOO FIGHTERS på Where the action is på Lördag!!!
•Såg först fästingen i dag som kröp på Nova...
•Gått Blodomloppet
•Fått presenter från jobbet
•Haft en riktig mysdag med Älskling
•Sett Sverige vinna mot Grekland
•Läst Mossvikenfruarna, skitbra!
•Hanna har flyttat till Kiruna...
•Gått vårlunken.
•Jenny & Micke har skaffat ny bostad!
•Pratat med Amelie
•Blivit brun under dem heta dagarna, flagnar i dag, på ryggen...
•Fick blommor i dag!

Nu ska jag krypa ner och läsa bok!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback