Midbec

Jävlar i gatan!
Efter en nästan hel vecka spenderad i Uppsala i nya
lägenheten har vi lyckats åstadkomma detta:
Tagit bort all gammal tapet  i sovrummet.
Inte mer.
Den här veckan ska jag jobba arslet av mig och packa
det som finns kvar här i Knivsta.
Lite ensligt faktiskt, utan Peter.
Har plockat ihop sängenstommen (eftersom sängarna är i Uppsala)
bokhyllan likaså. Har gjort mig en liten myshörna med madrass och sängbord
men inte lika mysig som den i Uppsala...

Har iaf lyckats komma överens om en tapet och färg till sovrummet.
(Så jävla olika smak) Tog ett tag men efter mycket om och men så är det
nu fixat o klart för uppsättning och målning (Efter spackling och div. annat)
Suck. Min rygg!

Kommer upp lite skitbilder snart på boendet ^^

Nu ska jag njuta av lite Andra avenyn som jag inte fått se på evigheter
och i morgon blir det till att spela mer Okami!

Sov gott!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback