"Just the way she is"

I dag känner jag för att göra mig
supersupersupersupersnygg!
Vill måla bort alla finnar och flammor
i ansiktet, sota ögonen svarta, ha en
lockande u-ringning, få till perfekta frisyren
och dofta som en frisk jasminbuske!
Man får ju nästan aldrig göra det när man är
pank eller jobbar eller är trött eller orkar inte.
Sen har jag tänkt på att när man väl ska iväg
och får den där chansen att få klä ut sig till en
primadonna så försvinner tiden och det slutar
med att man ser mer förjävlig ut än man gjorde
innan man drog på allt spektakel.
Det gäller att vara väl förberedd och planera
för att det ska bli perfekt... Vem har tid och ork till det?
Ha haa tur att man duger precis som man är! ^^

Kanske kan locka till dans i kväll.

Kommentarer
Postat av: aalexandra

desamma måste jag säga då *ler* du heter ju me alexandra... väldigt många som heter de i bloggvärlden tycker jag ;)

Postat av: aalexandra

jag har nog sagt grattis till över 30 pers som heter alexandra på bloggen man bara shiit finns de så många vid just detta otroligt vackra namn :D inte undra på varför alla döper sina döttrar till de.. men som sagt vi lever ju upp till ordet "vackra" lr hur?;)

2008-02-17 @ 12:07:24
URL: http://lolabrin.blogg.se

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback