Elefanter

Köpte i dag fiiina halsband till mina små sötisar.
Nu sitter de på för att de ska vänja sig vid dem.
Missan fick neon ros, Tina fick ett lila och Nova ett
svart med nitar på. Dem ser så coola ut!

Har lovat en "kollega" att hon ska få en del elefanter
av mig, hon samlar på dem och eftersom mamma var
en elefantfantast så finns det en hel del elefanter
efter henne som jag intehar så stor aning om vad jag
ska göra av. Så fort jag öppnade en kartong och rullade
ut en elefant ur tidningspappret kom allting tillbaka.
Varje elefant har en historia. Känns så tungt att ge bort
en del av min mamma till någon som jag inte känner
men samtidigt känns det  bra att någon som också älskar
elefanter får ta över. Peter hjälpte mig att rensa lite sen
så jag slapp lite av bördan för stunden.
Men jag blir iaf av med 2 kartonger elefanter som jag
troligtvis bara hade låtit stå om inte hon ville ha dem.
Är som en lättnad, men det tar emot.

Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback