The thoughts

Blaha blaha!
Faktiskt rätt skönt att studera
sådär lagom.
1 tim 40 min matte i morgon sen...
Ingenting alls!
Hi hiii!
Då förstår ni att jag ska försöka hinna klart
att måla tv-bänken så att man slipper bo i
ett bombarderat vardagsrum som är lite
smått belamrat med skitsaker överallt.

Hu!
Kände en liten knöl på Missans mage i dag
och då fick jag direkt den där tanken att
"Nej!! Det är cancer"
Men då finns ju lilla Kim där och säger
"Äh, hon är ett fetto"
Då blir jag lugnare och tänker att hon faktiskt är
ett fetto ^^

I dag är det Jessicas födelsedag!
Gratulerar till 22 år!

Tänk sen när man själv kommer upp i GubbPeter åldern
25 år!!
Jag känner mig ju för fan redan gammal nu hur ska det gå då?!
Jag känner mig inte alls lika frestad på allt tjo och tjim som
man hade för sig för 5 år sen.
Kan kanske bero på att man sett och gjort allt...
I just den här delen av världen.
Om jag skulle hamna i Tokyo nu (Önska! Önska!)
Poff!
Så skulle jag säkert tycka att allting var 1000 gånger roligare!
En helt ny plats med nya människor, nya platser & nya kulturer.
"Den e najs"

Men det går ju bra med Sveriges fina årstider med ^^
Hösten är riktigt härlig må jag säga.
Man får hoppa i sina höststövlar igen och burra in
sig i tjocka stickade tröjor.
Halsduk!!! Är nog bara under maj, juni, juli & augusti
som jag inte använder det.
När det är en riktigt mysig solig höstdag
önskar jag att jag hade Lizzy ♥ att gå ut på
härliga promenader med.


Hallonsoda!


Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback