Mardröm

I natt hade jag 3 mardrömmar efter varann.
Den hemskaste drömmen gick så här.
Jag och några kompisar satt och åt ute på en
bänk då plötsligt Elizabeth (som är i Japan) och
Emma kommer och sätter sig bredvid oss, jag blir
jättesur eftersom Elizabeth inte talat om för mig att
hon var hemma men tydligen var anledningen till att hon
kom hem att det var en kille på hennes skola som trakasserade
henne på alla möjliga vis. Sen går tiden. Hon och jag ska gå in på
något som liknar en skola men det är avspärrat överallt för att
det pågår ett lopp men vi smiter in på något vis. Väl inne så ser
det ut som ett stort badhus med en massa omklädningsrum
och duschar. Jag vet inte vart vi ska ta oss eller vad vi ska göra
men vi delar på oss och jag hamnar i en trång korridor,
går igenom en toalett där det är fullt med blod och en mördad
kvinna ligger i en städvagn, innehållet i kroppen var
borta så det var enbart skinnet som låg där.
Jag fortsätter att springa längs korridoren och kommer till
en stor dusch där det är en massa män som står och svabbar
upp ännu mer blod, och på väggarna hänger allt innehåll i kroppen
från kvinnan. Jag blir livrädd att de ska se mig så jag springer tillbaka
och stöter ihop med Elizabeth och då bara skriker jag.

De andra två var lite mildare...

Kommentarer
Postat av: Jensan

Men fy fan va läskigt!!
Hur är allt stumpirump?
Har kommit på att du fortfarande har min tröja. I want it back!
Buhu. Jädra mugger.

2007-11-10 @ 23:39:54

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback