Dimpedampedompedimp

Prov nu på onsdag och jag vet inte hur jag ska hinna.
Hela måndagen försvinner eller jag har mellan 10.30 - 14.00
att räkna lite sen blir det vrålåk på tisdag.
Jag vill så gärna få bra eftersom jag gjort bra ifrån mig på allt
annat inom matten.

I natt slängs katterna ut ur sovrummet.
Jag har fått sova med dem i en hel vecka nu ^^
Så gosigt så!

Från det ena till det andra.
Min sömn har inte varit den bästa i helgen, svårt
att sova, mardrömmar och sena mornar.
Men en god nyhet är att min UVI nu är borta (Känns det som iaf)

Puh så mycket man har att stå i.
Ska försöka göra mig av med en kurs i morgon.
Det blir alldeles för mycket och jag tror att det ska gå vägen.

___________________________________________________________

Don't say it's easy
To follow a process
There's nothing harder
Than keeping a promise
***
There's nothing believable
In being honest
So cover your lies up
With another promise
***
If there's hope in your heart
It would flow to every part
If there's hope in your heart

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback