Bekymmer

Fan vad jag blir less på den där satan till lärare.
Först berättar han att man har ett småfel som man
lätt ska ändra på.
Man fixar det , skickar in, väntar i 6 dagar innan man
får veta om det är rätt eller inte och då får man svaret:
"Du har sjuttioelva andra småfel som du också kan
ändra på och skicka igen."
Så jag ska vänta ännu en vecka på att få veta om jag
gjort som man ska och se om jag
får fortsätta till nästa del och det är lite småbråttom.
Kan man inte bara skriva alla fel man hade så att man
rättar allting på en gång sen så är det klart!?!

Sen det där jävla matteprovet i morgon med...
Fan vad mycket det ska vara på en gång!
Jag har iaf tagit bort en kurs nu, blev alldeles för mycket
för mitt lilla huvud att hålla reda på.
På måndag är det ett annat prov i naturkunskapen... Kemi...
Någon som känner sig frivillig att klä ut sig till mig och göra det åt mig?
Och som alltid har man ju det där jävla problemet med pengar...
Medans jag håller på med allt detta måste jag springa runt och
söka en massa jobb också eftersom det förhoppningsvis bir flytt
inom en snar framtid. Behöver iofs pengar nu med...
Varför kan jag inte få vinna en miljon eller mer?!
Så bekymrad!!
Och nej, jag kan fortf inte sova om nätterna.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback