The hot tub

Legat i ett varmt bad efter en solning på balkongen.
Solen tar mer än vad man tror.
Nu doftar jag som en nyponros... Eller snarare honung ^^
Undra vad man ska hitta på nu när man är ensam hela kvällen?
Spela lite Maple kanske ^^
Ha anime race... med tanke på hur många avsnitt av Naruto
och Bleach jag ligger efter så vore inte det helt fel.
Har iaf lite gottis att snaska på.

Kanske bli klar med den sista boken av Karin Alvtegen.
Tycker om hennes sätt att skriva och komma på historier.
Om jag skulle skriva en bok... Då skulle det nog bli en barnbok,
självbiografi eller nått i stil med Karin.
Barnboken skulle bli så satans komisk!
Självbiografin skulle vara en typiskt "maskrosbarn" berättelse.

Nu ska jag packa upp matkassarna från willys.
Tycker om mitt leende!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback