The good night

Jag vill inte sova.
Jag orkar inte.
Så ansträngande när man är sjuk.

Har haft en del sjuka drömmar på senaste.
Det läskiga är att jag fattar liksom innebörden med dem.
De har en mening och jag förstår vilken.

Gjorde ett litet videoklipp i dag för första gången.
Det blev riktigt bra och hela 4 minuter.
Var en rolig sak som jag satt och garvade åt så jävla hårt
så tårarna sprutade.
Tyvär tänker jag inte berätta det.
Ni får hålla  till godo med att det var otroligt roligt ^^
Jag borde bli komiker!

 Detta är en snäll bild då jag sover.
Har fått höra hur jag låter när jag sover med.
Jag har en liten spion i sängen.
Förstår inte hur man kan vilja ligga nära mig så som jag
håller på 0.o

Krya på mig och god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ellerhur, ska träffa min frisör kompis alldeles strax jag ska höra med henne vad hon säger. Mitt hår är så skört eller vad det heter.
Vi var ute igår. Hade kul för en gångs skull. Du?
hemma och kurera?
Göteborg v 28?
Kramar

2007-05-13 @ 11:45:42
Postat av: Jensan

Just det! Jag fick ju inte se det i lördags!! En annan dag I must se it!
Allt bra med snyggot?
När infaller grillningen då? (tidpunkt ungefär) *pussapussa*

2007-05-14 @ 22:43:46

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback