The brills

Bågarna är nu valda och beställda.
Så nu är jag pank till löning...
Men det löser sig.
Längtar som satan till Onsdag då de är klara
så jag får veta om det är där all smärta sitter.
Jag är iaf råhet i brillorna!
Glad att andra också tycker det ^^
Personalen på Synsam borde få priset i mest
vänliga och bästa service! När jag har varit där nu så
har det varit två helt fantastiska personer som verkligen
fattar vad man pratar om och har svar på alla frågor man har.
Plus att de har humor! Det är det inte många inom serviceyrket
som har vilket är helt obegripligt! Då tar man väl inte ett sådant jobb??!
Guldstjärna till alla glada! Det smittar av sig!

Jag är less på den här datorn måste jag säga.
Hela tiden något fel eller så hänger den sig.
Annat var det med Britt, inte ett enda fel!
Henne kunde man lita på i vått och torrt.

Ho hoo!
Jag ringde mormor när jag satt och väntade på tåget hem.
Ha haa hon är så rolig!
"Vet du vad jag gjort?!! Jag tror inte morfar blir så glad han vet inget."
Då tänkte jag att hon kanske vart hos frissan och pröjsat
multum för någon fräsig frisyr men icke!
Hon har köpt en kattunge!
Ska följa med henne i morgon och hämta hem den ^^
Anledning till att hon vill ha en ny katt är för att de var tvungna att
ta bort en av de två katter de hade för ett tag sedan pga cancer.
R.I.P Ali.
Den här kattungen är svartvit precis som deras andra katt, Fia,
och helt lurvig.
Känns typ som att man har kattungar själv eftersom mina katter
aldrig vill växa och bli tjocka förutom Missan.
Fast jag tror att de har någon liten raskatt i sig som gör att de inte
kommer bli så mycket större.
Men det gör inte mig någonting!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback