The snorungs

Alla dessa jävla föräldrar.
Håll koll på tiden för i helvete.
Inte det minsta uppiggande med en idiot som ringer tio i fem
och säger att han kommer om ungefääär 30 minuter.
Inte den mest roliga ungen var det kvar heller.
Kan inte hjälpa det men man får favoriter och icke favoriter.
Vi har de neutrala också... Men de är neutrala....
Vet inte hur många gånger jag har muttrat en massa svordomar
och besvärjelser över vissa snorungar i dag.
Har varit extremt trött, grinig och lättretlig i dag.
Har kommit på mycket som bara har gjort mig mer och mer butter.
Stackars barn som får stå pall för ens humör.
Men å andra sidan så är det ju självförvållat!?
Ho hoo! Sluta vara bäng!!

Nog om dessa skitungar. Slipper dem i 3 dagar nu.
I morgon ska jag klippa mig hos en frisör första gången sen jag gick i sexan...
Och då klippte jag lugg så det räknas nog inte som någon klippning.
Nej det är Hannas rekomenderade frisör som ska få sätta klorna i Peters mästerverk.
Visst är håret snyggt nu men man skulle kunna ha en lite mer sofistikerad look genom att få en ordentlig klippning. Det ser ju ändå inte riiiktigt ut som originalet ^^

image255

Mat!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback