The list

Svart eller vitt? Båda... Får väl säga vitt... Just nu.
Mjukt eller hårt? Ho hoo! Jag föredrar nog mjukt faktiskt.
Homo eller hetero? Spelar stor roll?!
Höger eller vänster? Vänster... Oftast bäst så ^^
Stor eller liten? Stor... Förstår inte riktigt meningen...
Loket eller Oldsberg? Loket är den enda jag garvat åt så...
Göteborg eller Stockholm? Göteborg, sett nog av Stockholm.
Landet eller storstan? Landet.
Kram eller puss? Spelar ingen roll så länge det är med en söt gubbe.
Vagn eller buss? Buss.
Hyrfilm eller bio? Tufft... Kan inte välja... Hyrfilm... Bio... Hyrfilm... Bio...
Gräs eller grus? Gräs.
Piggt eller opiggt? Piggt! 0.o
Pasta eller potatis? Potatoes.
Tjänare eller tjäna? Jeffla fraga.
Is eller mjukglass? Isglass.
Natt eller dag? Beror på så mycket.
Felix eller Heinz? Vem känner skillnad på ketchup liksom?
NK eller Myrorna? Beror på vad man är ute efter.
Marsvin eller hamster? Hamstrar.
Blåögd eller brunögd? Brunögd.
Popsnöre eller sportfåne? Popsnöre!!
Naken eller pyjamas? Varmt eller kallt?!
Linda Skugge eller Linda Rosing? Bah. Satans pretton båda två.
Peter Stormare eller Peter Jihde? Stormare. Inget fel på en ryskspelande svensk.
Champagne eller ramlösa? Champange!
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Festival. Lite pepp inför sommaren. Sen är det ju inget fel på Martin Aliaga ^^
Förfest eller efterfest? Förfest. Oftast det roligaste.
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån.
Glasögonorm eller linscooling? Glasögonormar.
Yngre eller äldre? Äldre & visare.
Lång eller kort? Lång.

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han talar om för dig att han är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom?
Nej det tror jag inte. Skulle inte stå ut med en person som står för så mycket annat som jag bara tycker är helt befängt.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?
Mja, beror på vem personen är.
Tycker du om ord?
Självklart!
Nämn namnet på en tennisspelare?
Ryoma Echizen
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Nja... Inte konflikträdd men jag är väl inte den bästa på att prata ut om saker.
Är du svartsjuk?
Inte just nu. Jag har självklart mina stunder.
Vad gjorde du igår kväll?
Meeeh... Finns det inga frågor som jag kan svara något fascinerande på.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Självklart!
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
Ja du. Finns det ingen papperssnutt nära till hands så viker jag.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av?
Gaaah! Jag har ju tänkt på det förut... Kanske Hella hells bekännelser.
Tyckte du om att gå i skolan?
Mjaaa...
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?
Bild & alla sykurserna
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan?
Kemi, fysik och liknande. Allt ansträngande liksom.
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång?
Hugo, våran SO lärare i högstadiet. Den dagen han slutade var inte ett öga torrt.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass?
Självklart.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag?
Tycker det fortfarande finns för få röda dagar då då.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?
Typ testa saker på djur och hitlerfasoner.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?
Skulle väl antagligen bli glad att personen i fråga äntligen vågade.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?
Många bäckar små.
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja?
Deeptalk! Jag tror inte att det vi gör är förutbestämt men jag tror däremot att allt går åt samma håll eller vad man ska säga... Det är därför man kan ta det för ödet liksom.
Vad är det första du tänker på när du vaknar?
Klockan?
Är du troende?
Nej.

Tycker du om stearinljus? A horse is a horse! Of course ^^
Använder du hårbalsam? Klart.
När blir man vuxen? fråga någon som vet?
Vilken färg har din tandborste? Ljusblå.
Har du lök i köttbullarna? Om jag gör det så. Självklart.
Hav eller sjö? Hav.
Har du någon skrivare? Peters 0.o
Har du någon scanner? Nej.
Vad har du för väckarklocka? Mobilen som får ringa 3 gånger. Klockradion på snooze.
Har du betalat månadens räkningar? Ja. I förrgår. Eller i går?
Använder du hudlotion? Ibland.
Har du åkt ambulans någon gång? Nej.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Salt.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Chips.
Tycker du om Dr Pepper? vet icke nå.
Äpple eller Päron? Päron.
Äter du fiskbullar? Jaadå ^^
När klippte du dig senast? För 2 veckor sedan.
Vad kollade du senast hos doktorn? Uvi?
Har du fått riktig massage någon gång? Ja. Somnade när tårna gneds in. vaknade av mina egna snarkningar.
Tycker du om rökt kött? Tror inte jag ätit.
Vilken är din favorit på Mc Donalds? Cheeseburgare.
Platt eller vanlig dataskärm? Platt.
Vad har du för mobiltelefon? Lg U880.
Hur betalar du dina räkningar? Internet.
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Inte bakom men under.
Är det ordning eller oreda i dina byrålåda? Städade precis ur min garderob så nu är det ordning.
Hur stor hårddisk har du? Möööh. För lite(n).
Har du överkast på sängen? Nej. Man bäddar ju ändå inte.
Har du brutit något någon gång? Nej.
Vad är den värsta sjukdom du haft? Maginfluensa
Har du blivit sövd någon gång? Nej
Lever din mormor? Ja! Glad.
Har du varit med på TV? Ja.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Plugga matte. Kolla högskoleprovet.
Använder du tofflor? Ja. Eller inte jämt. Morgon och kväll kanske. Gos.
Använder du morgonrock? Duschrock & Kimono.
Är du en Besserwisser? Nej. Faktiskt inte.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Nej det har jag nog ingen lust med. Finns vatten i kran.
Beskriv din humor: Alla har sin egen humor. Min är min. Få som förstår den. Min bror har lika.

Fått ryck på listor.
Ingen som läser för nöjes skull men roligt tidsfördriv.
Om inte annat.

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback