The birthdag & Sunny day

Min födelsedag blev kanon. Mysigt mysigt.
Fick värsting frukosten av Peter. Fetaost (Bland det godaste som finns på jorden) ljust bröd, salami och vindruvor på tandpetare. Stekt ägg och juice i vinglas ^^
På bordet låg presenter från Sandra och Peter. En stoooor orkide från Peter m. familj. Tjusig tjusig!
Sandra gav mig ett par gosiga tofflor att trippa runt i vilket var riktigt behövligt eftersom mina andra är dränkta i svett och håller ihop med hälp av en liten tråd. Sen ett sött örngott som det stod en massa rara saker på ^^
Peter gav mig den supergoda parfymen som jag velat ha, han också för den delen. Kul att veta att han tycker man luktar smaskens! Sen fick jag ju egentligen sängen också men lite tidigare ^^
Marrianne dök upp och gav mig tulpaner och lite behövliga sminkartiklar. Så rart av henne att komma med presenter både runt jul och våra födelsedagar. Känns tryggt på något sätt. Inte att få presenter utan att veta att någon minns och bryr sig. Samma sak med Ylva. Jag vet att jag alltid kommer att ha henne även fast vi kanske inte pratar varje dag eller så. Bara en känsla jag har. Bra. Hon ringde när vi satt inne på Grekens och skulle beställa. Så kul att prata med henne.
Ja... Vi åt på Grekens innan vi åkte in till stan för att kolla på bio. Maten var supergod och man fick en redig portion.
Vi skulle se på Apocalypto och det var ju ett galet misstag att välja den filmen. En massa groteskt och icke humant dödande. Nej. Ville gå därifrån. Men sällskapet var ju trevligt ^^
Vi åkte mot hemmet och jag fick en härlig massage innan jag slocknade i våran
molntuss.




Så har vi då dagens. Den har inte hunnit komma så långt än men jag skriver.
Eftersom solen lös så var det inte så mycket snack om att man inte skulle gå ut.
Peter ville gå en promenad och jag tackade inte nej. Gick en lång sväng till elljusspåret.
Men vi tog inte den raka lätta vägen utan när vi kom hem hade vi varit ute och knatat i 1½ timme.
Det ni och enligt Peter så börjar man bränna fett efter 40 min 0.o Så vi har då bränt 40 minuter fett...
Hur mycket kan det vara? Äh.
Tråkigt att det började blåsa en massa sen.
Jag tycker om att gå på promenad med Peter. Man pratar mycket och det gillar jag! Mycket!
Prata prata prata med Peter. Annars säger han inte så mycket vettigt.
Så man får passa på de få gångerna då man vet att man inte får något drygt svar tillbaka ^^,




Solstrålarna ♥


Vårpirret börjar svalla över!
Solen skiner
Varmare temperaturer
All snö försvinner
Lukten
Tynnre kläder
Marken torkar
Ljusare
Växter börjar leva igen

Bubblar i hela kroppen.
Jag vill spring runt naken och skrika.
Pussas i solen! Gos!
Vad glad jag börjar bli!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback