Dröm

Lite hitthatt som vanligt men ni vet ju hur drömmar är.

Drömmen:
Jag skulle ta hand om Lizzy, men innan jag fick ta henne så fick  jag se hur hon behandlades av sin ägare.
Jag såg allting uppifrån. Ägaren (Karin) var hur snäll som helst men hon hade skaffat 2 andra hundar som mobbade Lizzy hela tiden. När de skulle åka bil t.ex. så bredde de två hundarna ut sig på varsin ände i baksätet medans Lizzy fick sitta ihoptryckt i mitten. Jag tyckte så synd om henne. Jag tog hand om de andra två hundarna i stället och hamnade på en "öde ö". Var kanske ett 30 tal andra människor där. På ön så böt hundarna skepnad till en elefant. Elefanten blev hatad av folket och allt eftersom dagarna gick så tröttnade de mer på den. Så till slut så beslöt de sig för att dränka elefanten. För den kan ju inte simma?
Jag ser hur alla människor driver elefanten ut i vattnet och det blir bara djupare och djupare.
Nu såg man inte huvudet längre.
En annan dröm var att jag skulle åka hem till Amelie under någon stor festhelg. Hon bodde i Skottland och jag tog mig dit med tåg... Jag visste precis vart hon bodde så jag gick dit och ringde samtidigt för att säga till henne att jag var där. Telefonsamtalet leder till att Amelie inte alls är hemma, hon är ju i Grekland. Hon påstår att hon sagt det till mig och att jag glömt det men jag vet att hon ljuger, hon har inte alls sagt något till mig. På vägen tillbaka så möter jag Anna och Erika. Då går det upp för mig. Hon är hemma men vill inte vara med mig.
Vilken ljugpotta!

Terrible

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback