The longing

Jag måste bara säga det.
Fy fan vad skönt med en slapp och skön helg.
Det är lite smått positivt i att vara luspank trots allt.

2 veckor kvar av jobb.
Känns bra att få massa ledig tid.
Önskar att det blir strålande väder
som håller i sig hela Juli månad så inga
planer går i stöpet.
Vore lite pissigt med regn på Gatufesten och Yran.

Städade upp på balkongen tidigare i dag.
Det ska nämligen pågå en del
hemlighetsmakerier där i kväll.
Iallafall!
Hittade ett block som jag har skrivit i.
Fråga mig inte vad den gjorde på balkongen.
För över ett år sedan satt jag och skrev i den.
Vilka bekymmer man hade.
Om man jämför mitt skrivande i dag så kan man
lätt påstå att jag gjort framsteg i väldigt väldigt mycket.
Sånt blir man pepp av.
Moahaaahaaa!

Nu jävlar ska här glos på image335

'I love you I love you watch out for that other guy'
Minns att min mamma tyckte om den här serien
minst lika mycket som mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

umgås med mej någon dag!

2007-06-17 @ 16:51:52

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback