Från 2 till 21

Under det andra levnadsåret kommer min bror (1987)
eller när jag är 1 år och 9 månader snarare.
Kim!!
Om jag minns rätt så flyttar Kim, jag och mamma till
Emilsjögrensväg 12B och mamma och pappa är inte längre
något par.
Vi är hos pappa varannan helg en tid framöver...
Mamma kunde vara väldigt deprimerad vet jag efter
att ha läst hennes dagböcker efter hennes död.
Hon var väldigt beroende av att ha någon hos sig.
Det kunde vara kompisar eller killar och det kan man
ju förstå om man är 23 år med 2 barn.
Mamma hade under den här tiden bra kontakt med
sina egna föräldrar. Vi åkte ofta dit.
Det mesta var väl frid och fröjd eftersom jag inte ens
vet hälften av vad som försiggick.

Allt för nu och fram tills jag börjar få klarnare minne så
kommer det att fyllas ut mycket mer.



image345

♥♥♥

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback