The sweet home

Gud så skönt att komma hem.
Det var nog en av de lyckligaste stunder
jag varit med om.
Få krama om Peter, alla katter
välja vilka myskläder man vill i garderoben
och ligga i soffan och mysa.

Dagarna i Sundsvall har varit riktigt roliga
trots min hemlängtan och saknad.
Trots det så har jag garvat åt allt och ingenting
så jag har ont i magen.
Lyssnat på bra muik!
Torsdags: 1 låt med Backyard babies &
The ark.
Fredags: Melody club, Shout out louds, Sahara hotnights
& 1 låt med Neverstore.
Lördags: Björn Rosenström, Marit Bergman
Alla dessa dagar har också innehållit öltält där man har dansat
och pratat med roliga människor.
Tyvärr så har ju inte vädret varit det bästa då det har regnat
både Fredag och Lördag så på lördagen var vi tvungna att dra
på plastpåsar på fötterna eftersom de tygskorna man hade med
sig var helt soaked.
Riktigt kul att få vara där med Hanna!

Artisterna





Div.


Det får komma upp fler bilder senare...
Lagom är bäst ^^

Jag har iaf fått se på kära Naruto och Bleach
fatta abstinensen!

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback