The stupid kewk helvetes...

Jag har 1 avsnitt av Death note att se på...
Men vad är det roliga i att bara kunna se
ett avsnitt när jag har 18 kvar...
Blir så förbannad!!
Får kanske ge vika...
Men jag vill seeeeeeeeee!

Ohh! Soool!
Dans dans dans!

Måste gör om min blogg snart också...

Någon mer som är less på alla dessa "porreklamer"
på varenda jävla sida!?!
Hela tiden.
Allting ska anspelas på sex konstant.
Man tröttnar på kroppar.
Det räcker!
Som Magnus Betnér sa:
"När man var 17 och sex fortfarande var kul..."
Det finns ingen mystik kvar efter alla
groteska gigantiska murvor, pattar, rövar och anus
som hela tiden trycks upp i ansiktet på en varje gång man
ska besöka en sida.
Visst att det finns snygga kroppar men det har väl
för fan jag också men inte fläker jag ut mig för det.
Jag fylls bara av äckel.
Äckel av att det verkar fullt jävla normalt
och att det är så satans accepterat.
"Hey den här annonsen har jag inte sett den trycker vi på"
Jag blir mest förbannad av att andra går på det!
Vet inte vem det är som blir manipulerad...
Kvinnan eller mannen?

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback