The make it

Det gick bra!
Tyvärr kommer hon inte att jobba kvar
efter Augusti så då får jag hitta någon annan.
Men det var så skönt att få en främmande människas
vinkel på det hela och samtidigt någon som förstår
mitt tankesätt.
Hon har ju hört ett och annat så jag behöver
inte alls känna mig som ett ufo.

Har nu spelat Sims i 6 timmar och tänkte skutta
ner i sängen efter en nattmacka eller två.

Kom på nu att jag inte alls följt upp "Från 1 till 21"
Men jag kompenserar upp det med de veckor jag missat ^^
(Intresseklubben antecknar...)

Nu är det inte långt kvar tills jag får träffa min MacGyver
och lyssna på många bra artister!!!
Jag längtar nu.
Vart lite osäker på den fronten men nu har det vänt!
Jag vill dit!
Nu!

I morgon blir det hektiskt...
Suck!

Lite kvälls pics
från dagar som gått!

   
118338-364

   
118338-369

Kommentarer

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback