Tack

Är tom på ord.

Det nya året ska bli helt annorluna än det som varit.
Jag är annorlunda.
Bättre än innan. För mig själv.
Enligt mig själv.
Jag har behövt den här tiden.
Jag har behövt vissa människor för att vara glad.
Jag har inte behövt vissa människor för att slippa medlidande eller deras medgivande.

Tack till er raringar som finns när jag behöver er.
Tack för att ni lyssnar. Tack för att ni förstår. Tack för att ni inte dömer mig.
Dömer mina beslut, tankar och handlingar.

Tack för ett nytt år!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Asså det är typ helt sjukt. Jag börjar undra om jag är besatt av dej eller nåt! (haha)
Jag vill alltid prata med dig å träffa dej å så xD(fast det är ju bara najs ;P)

Men jag hoppas allt är bra gumman. Tänker på dig. Och ja, du är en bra människa verkligen.
Du förtjänar det bästa. =)
Kärlek.


Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback