Satan

Satan vad skönt det är att gå upp i tid. Man slipper stressen och jag hinner få upp min aptit så jag kan äta frukost som jag i många år har skippat.
Nu sitter jag och väntar på Jenny... Som nu ringde och sitter på fel tåg. Hon är på väg till Arlanda.
Jag bara måste få... Ha ha ha ha haa! Förlåt Jenny!
Men det kommer nog att gå bra! Om hon hinner med  tåget tillbaka till Knivsta.
Men det är lugnt!
 Utflykt med barnen nu på morgonen och lite avslappning för barnen efter lunchen.
Så skönt ^^ Hoppas alla somnar!
Ruskigt kallt i dag med... De sa ju på vädret att det skulle bli runt 0 gradigt.
Galenskap galenskap.

Nu ska jag klä på mig lite mer än långfjalingar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA!! KÄRRING!! Det var ju inte mitt fel, det var skittanten som ropade ut "upptåget kommer nu på spår fem, spår fem".
Jag går ut. Tåget kommer. Kliver på.
KLART SOM FAN JAG TRODDE DET VAR UPPTÅGET "SOM KOM NU PÅ SPÅR JÄVLA FEM!!"
haha!! Men bra jävla komiskt var det! Förutom att jag höll på att dö av stress och ångest ett tag loool!
Det skummaste var ju att vi kom i tid :O Najs najs ;)

2007-01-24 @ 23:03:32

Din tanke här, tack!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Tanke:

Trackback